Головна » 2015 » Квітень » 30 » VI МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ВЕКТОРИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ»
06:51
VI МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ВЕКТОРИ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ»

 

23-24 квітня відбулася VI Міжнародна науково-практична конференція «Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи», присвячена 85-річчю Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка.

З вітальним словом до учасників конференції на пленарному засіданні звернувся ректор університету, академік Національної академії аграрних наук України, доктор технічних наук, професор, заслужений працівник освіти України Тіщенко Леонід Миколайович. У своєму виступі Леонід Миколайович звернувся до питання елітарності, успішності, комплексної інноваційної системності фахового зростання колективу ХНТУСГ імені Петра Василенка, означив основні напрямки, завдання, перспективи. Леонід Миколайович підкреслив, що одним із концептів успішності університету є інноваційна модель сталого розвитку ХНТУСГ.

Завідувач кафедри ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін, член-кореспондент АПН України, професор, доктор філософських наук Завєтний Сергій Олександрович підкреслив важливість завдань, що стоять перед сучасною молоддю, вирішення яких пов’язано з проблемою самовиховання. Акцентував увагу слухачів на тому, що самопізнання, самооцінка, самоочищення, самопрограмування, самоорганізація, результат і самоконтроль є складовими феномену самовиховання як системи. Ці складові, водночас, є вирішальними чинниками в процесі виховання любові до своєї країни, свого навчального закладу.

Виступ завідувача кафедри культурології Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, доктора філософських наук, професора Лозового В.О. був присвячений проблемі педагогічного керівництва самоосвітою студентів. У своєму виступі проф. Лозовой В.О. зазначив, що саме демократизація суспільства й реформування системи вищої освіти дозволяє змінити парадигму освіти на основі переходу від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства.

Завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ХДАДМ, академік АПН України, доктор філософії, професор Пазиніч С.М. звернувся до питання інтелігентності як атрибутивної необхідності в педагогічній діяльності, що сприяє виконанню головної мети – підготовки висококваліфікованих фахівців, гідних громадян нашої країни, адже ПЕДАГОГ покликаний постійно розвивати ідеї людиноцентризму, філософії добра і все це неодмінно у взаємозв’язку із світом прекрасного.

Професор НТУ «КПІ» Пономарьов О.С. у своєму виступі говорив про парадигму розуміння педагогічного спілкування, а керівник інституту інноваційного менеджменту ХНТУСГ проф. Гришин І.Я. означив історію і сьогодення українського краю у контексті

розгортання взаємопов’язаних проблем виховання та сталого розвитку (до 250-річчя звернення Сковороди до української молоді). Підкреслив, що у ХНТУСГ готується окремий план досліджень у межах проекту «Сковорода -300 – Планетарна і Всесвітня місія України…».

Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін презентувала виставку науково-методичних видань.

На конференції працювали секції: «Проблеми філософії інноваційної доби», «Філософська і психологічна культура педагогічної діяльності», «Проблеми моральнісно-естетичного виховання в системі духовного розвитку студентів», «Креативна педагогіка і формування творчих особистостей», «Актуальні проблеми професійної освіти», «Сучасні проблеми моральнісного виховання студентської молоді».

На конференції були презентовані матеріали з України, США (Флорида), Білорусії, Республіки Казахстан. Географія представлених наукових та навчальних закладів наступна:

Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка (м. Харків);

Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна (м. Харків);

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого (м. Харків);

Національний технічний університет «ХПІ» (м. Харків);

Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова (м. Харків);

Харківський національний університет внутрішніх справ (м. Харків);

Харківська державна академія фізичної культури (м. Харків);

Харківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба (м. Харків);

Харківська державна академія дизайну і мистецтв (м. Харків);

Харківська державна академія культури (м. Харків);

Харківський інститут екології і соціального захисту (м. Харків);

Українська державна академія залізничного транспорту (м. Харків);

Українська інженерно-педагогічна академія (м. Харків);

Коледж переробної та харчової промисловості ХНТУСГ (м. Харків);

Національний університет «Києво-Могилянська академія» (м. Київ);

Полтавський обласний інститут післядипломної освіти ім. М.В. Остроградського (м. Полтава);

Білоруський державний педагогічний університет імені Максима Танка (м. Мінськ, Білорусь);

Республіканський інститут підвищення кваліфікації керівників та науково-педагогічних працівників системи освіти Республіки Казахстан АТ «Орлі» Національного центру підвищення кваліфікації (м. Алмати, Республіка Казахстан);

University of Central Florida (США, Флорида).

Матеріали конференції опубліковані у збірнику «Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи».

 

Переглядів: 792 | Додав: Elenapavlyuk88 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: